SNÖHELVETET

Haha, även att jag döpte ett inlägg till EXAKT samma sak förra året,
inte EXAKT samma dag men ändå. Haha, DET om något hade varit kul.
.
Här finner ni förra året snöhelvete!
.
Näe såå tolking: Så här FINT (yeeeaj NOT) är det utanför mitt fönster nu.
Ojojojoj, sååå underbart alltså. NOT. Jag som hade hoppats på att det
skulle bli en snöfri vinter!
.
.
Yeeeeaj!
.
Näe idag bakar jag scones och har låååång helgfrukost. Lägg märke till
ordet HAR. Alltså att frukosten varar fortfarande.. ;)
.
Näe sen taggas det julskylting, det är ju fkatiskt första advent idag! OMG.
Tiden går för fort... MEN tänk, tänk om det inte hade börjat snöa inatt, då
hade den här första advent varit legendarisk. Gud, va härlgit det hade varit.
GILLA. Nu blev det ju inte såå.. så OGILLA.
(ska föreställa facebook-knappar)
.
Gårkvällen var nice. Början på kvällen var grym sen hände det något..
PUNKT PUNKT PUNKT..
.
MEN slutet på kvällen var awesome. GILLA. Även om det var både kallt
och halvblött. Såna bagateller får man stå ut med.
.
Lite bilder från kvällen kanske?!
.

.
.
.
OCH checka min outfit? Ojojoj, tummen upp. Haha! Vaaa?
.
Näe och som vanligt, ligger bilderna i sin helhet på fejan! :P
Check it out! (fast den här gången blev det fan inte många bilder tagna.)
.
ÄVEN jag måste bara visa va de har pyntat utkikstornet på norra berget.
Haha, liiite kul faktiskt. Som ett ljus. ^^ GILLA.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Blir det inte fel om man har fler än tre punkter? ;) Och försvinner inte charmen lite om man både SKRIVER ordet och gör tecknet för det? I'm just saying...

2011-11-27 @ 18:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0