SNÖHELVETET

Ojojojo. Idag blev jag verkligen påmind om att jag MÅSTE flytta härifrån
snart! Gudars skymning och akvelja vad snöhelvetet har vräkt ner idag.
Hela dagen förstörd, [visst, jag var inomhus på jobbet men ändå..]
Näe ursh och fy! Jag som hade hoppats på barmark i typ minst
3 veckor till. Fatta det har säkert kommit 10-15cm vit materia, bara idag.
Kunde det inte ha väntat tills iallafall december?
.
VÄRDELÖST!
.
Japp, nästa vinter skall inte spenderas på dessa breddgrader.
Då ska jag förtusan ha kustklimat och HÖGST 5cm snö under
några få vinterdagar. Det hade suttit fiiiint det. Jag kanske är
norrlänning fysiskt men min själ den tillhör fan tropikerna! :D
.
Jaa, och sen då. När jag och Daniel (Jennies boooyfriend) kom
körandes mot rondellen efter jobbet så skulle jag bromsa in
som vanligt, på VANLIGT avstånd från bilen innan mig OCH vad
tror ni händer joo.. INGENTING. Näe det hände inget som tur var
men det hade fan kunnat gått grymt illa om inte jag och Per Hugo
hade samarbetat så bra.. Love him! Seriöst, grymt nära att jag hade
gett Per Hugo en rejäl käftsmäll för jag flöt verkligen, bromsarna
tog fan nada. Var så sjukligt halt och jag har aldrig varit med
om det förut. Obehagligt alltså, man var ju helt handlingsförlamad.
Det gick ju dock bra, det tog ju stopp efter lite rattvridning och så,
men ändå.. Nästa gång ska jag vara mer förberedd och kanske hålla
5 sekunders regeln eller vad det nu heter.
.
Jag skyller på snön. ALLT är dess fel.
.
Att jag inte får träffa min Niklas idag.  -SNÖN. (Även om det inte är sant.)
Att jag är ledig Torsdag-Fredag.          -SNÖN.
Att jag blir fet.                                         -SNÖN.
.
Hahah! Det sista är fan sant för man kan ju inte
motionera ute i SNÖSTORM. SUCK! Vill ha sommmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0