På gatan..

Näe men.. idag när jag och Mikaela gick hem såå möttes vi av någonting konstigt på gatan.. Vi funderade kring vad det kunde tänkas vara och vi kom fan fram till att det måste för tusan ha varit en orm. En jäkligt död orm men still a snake.. ^^ Den var fan kluven på mitten och huvudet saknades men jag har annars ingen aning om vad det var.. Såå jag tror fan att det var en orm. Yeaj, jag har sett en orm i asien! CHECK. 
 
 
Aa, näe annars så är det det kinesiska nyåret här nu. Om jag har fattat det rätt såå börjar det ikväll, stora dagen är imorgon och sen fortsätter firandet i 15 dagar framåt. Jag hoppas dock inte att alla restauranger ska ha 2 veckors ledighet.. Då minskar fan vårt utbud ner till att endast innehålla Subway eller Mcdonalds.. Typ. Seriöst, trodde inte att man skulle mötas av stängda saker här i malaysia men ikväll är fan allt väääääldigt stängt! Typ. 
 
SEN måste jag också berätta en crepy grej. När vi gick hem idag då så kom det en hel flock med malaysiska barn framspringandes. En hel drös av killar i typ 10års åldern. De frågade efter vad klockan var.. Efter att typ tänkt till såå sa jag snabbt som fan att vi inte hade någon klocka.. Och såå gick vi fan med raska steg därifrån. Och då följde de efter och peka på någon av deras kompisar och sa att "han var northy".. Alltså skitkonstigt och skitobehagligt. :-O Alltså nu låter det ju löjligt att vara rädd för småbarn MEN just det att de var såå många!! Och så påträngande.. Näe ursh. Tänkte fan på Stephen Kings film "Children of the corn"..Näe alltså jag kan slå vad HUR MYCKET SOM HELST att om jag hade tagit upp mobilen för att kolla klockan såå hade jag inte haft mycket till mobil kvar nu.. :-/ Seriöst. Grymt obehagligt!! Ursh! Det där var fan första gången här i malaysia som jag blivit illa till mods. EJ OKEJ! 
 
Men men.. nu äre helg. Ledig imorgon. Soft. Få se va vi hittar på i helgen. Få se hur mycket som är öppet, höhö.. Sens när behöver man tänka på det i malaysia? ;-)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja, tror faktiskt du har rätt, de hade alla gånger något fuffens för sig :P

Svar: ojaaa.. kändes inte helt okej!! :-/
frida helgesson

2014-01-30 @ 15:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0