Halvnakna skyltdockor och biljetter

Ojojoj.. Saker och ting börjar falla på plats. Dagarna springer verkligen iväg och jag försöker använda ledig tid på kvällarna till att googla, googla mera och googla mest! Seriöst, det känns inte bra när man vaaarje natt får ställa larmet på cirkus 4 timmar.. Bara för att man har varit sååå dum och inte gått och lagt sig i tid.. Daah! Imorgon ska jag fan sova tidigt. PUNKT 
 
Japp, näe annars såå har man den senaste veckan blivit några flygbiljetter rikare och nu kan vi faktiskt säga att ALLA flyg är fixade och en hyfsad resrutt är planerad. Kommer bli sååå underbart! Vem hade kunnat tro att det här skulle bli såå grymt? Mars kommer verkligen bli min FAVORITMÅNAD!! :-D
 
Sen.. måste ja bara slå ett slag för kontrasterna här i malaysia. Seriöst. Vääääldigt ofta kan man se skyltar som visar på att man måste vara "bra" klädd, att shorts och linne inte är godtagligt. (Exempelvis på skolbyggnader) blablabla... SEN kommer man till ett köpcentrum där skyltdockorna är såå lättklädda så att man som svensk hajar till! Här är det verkligen allt eller inget! Typ. Udda.
 
 
Sen såå måste ja bara berätta om igår då vi var på en restaurang där man fick steka sin egen mat på bordet.. Skitkul och annorlunda!! :-) Höhö, känns som att det är sån matlagning som jag kan sträcka mig till här i asien.. Helst då det fan blir billigare att gå ut och äta än att köpa hem alla ingredienser!! Såå, fortsätter nog leva "lyxliv" med en anlitad städerska varje onsdag och 2 måltider på restaurang vaaaarje dag. Man blir nog fan bortskämd! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0