Vi såg en katt på stan..

Oyeah, idag såg vi en söööt katt som gick på stan.. Skitsöt verkligen TILLS han vände
rumpan till..Alltså check it out, stackarn! Vars är svansen? OCH vad är det där?


Stackarn hade ju bara en tråd till svans. Som om den "torkat" ihop till en hård tråd. Såg
ut precis som en råttsvans fast oböjlig typ.. Och hård. Sjukt udda! Man kan ju fundera på
vilken historia som den katten bär på? Undrar vad som har hänt, om han har klämt sig
eller om det bara är pälsen som är borta??! Och svansen, ser den ut så där kal liksom?  

Aja.. annars så äre lillördag idag och dagen innan jag sätter mig på tåget heeem, såå
därför hade jag många anledningar till att fira.. :) Blev myselimys hos Sofie med skööna
människor ikväll MEN också en smygstart på "Kanelbullens dag" på fredag. På hemköp
fick man 3 fikabröd för 10kr (alltså bullar, wienerbröd och munkar) såå det tog man tillvara
på, ojaaa. Höhö, tågmyset fixat! CHECK. Oyeah!  

Smygstarten idag.. Mumma! Såå Sarah, bakar du bullar tills jag kommer hem? ;)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Bullar? Tar ju typ två timmar att göra?! Jag fixar en kladdkaka... som är köpt på dollar ;)

Svar: haha.. kan tänka mig det.. SYND bara att camilla har kollat upp saken och funnit fakta.. :P
frida helgesson

2013-10-03 @ 08:42:20
Postat av: Camilla

...finns inga kladdkakor på dollar...jag har kollat...

Svar: hah hahaha! :P
frida helgesson

2013-10-03 @ 09:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0