Värmeljuslykta av en ölburk

Åh yeah. igår kände jag mig kreativ och jag har fan tappat bort min gipssäck.. Hur nu det
kan ske? En 20kg tung säck som jag alltid har i källaren - BORTA! Otippat.. Men näe den
vägen inte 20kg längre och har nu endast formen av en större glasslåda MEN den var fortfarande
lika borta.. Illa. Såå då tänkte ja i lite nya banor och nya material.. ^^

Såå igår förvandla jag en ölburk till en värmeljuslykta.. Fullt okej tycker jag för att vara första
försöket.. Alla vet ju hur ful och blek första pannkakan alltid blir liksom.. Såå man måste ha
överseende med den första.. Höhö, men en kul grej att göra var det iallafall.. :P Typ.

Före.. 




Efter..

-------------------------------------------------------------------------------|

Typ. Näe sen så hälsa vi på gulliga farmor som gödde upp oss med bullar igår kväll och
så avslutar jag med vad Nikki tog sig friheten att göra.. Seriöst! Näe jag minst anade det
så var hon där och sörplade i sig av MITT kaffe!! Nästan inte ok men bara för att hon är såå
söt såå vet hon att hon kan göra vad hon vill typ.. Fan, mycket som hon kommer undan med
baaaara för att hon är söt! Där har vi ett slående exempel på att ett bra utseende ger både
framgång och mycket gratis! 


Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken fin lykta det blev!

Svar: Tack Helena! Du ha dock inte sett den i verkligheten och bilderna är tagna ur "bästa" vinkeln.. Höhö.. såå du kan nog komma att ta tillbaka det där.. ^^
frida helgesson

2013-10-11 @ 22:23:16
URL: http://www.ohdarling.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0