Utegymmet i Lidköping..

Höhö, vet ni, när jag och Helena var ute och gick en promenad igår såå råkade vi hamna i 
elljusspåret.. OCH tror ni inte på tusan att de hade satt upp en pinne efter vägen med gummi-
band så att man kunde tränna armarna också.. Alltså jag tycker att det var skithäftigt. Nu behöver
man ju verkligen inte gå på gymmet utan nu kan man ju göra övningar utomhus istället.. Höhö,
liiite kul faktiskt. GILLA.


Vi såg en störtskön bil igår också.. Eller bil, en EPA men samesame.. Men COOL!


Annars så är jag ledig idag.. Borde läsa kurslitteratur men lutar åt att jag inte kommer
göra det, känner mig själv typ.. ^^ Illa, jag behöver självdiceplin! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0