Trötta ben efter 15km promenad

Gudars, mina ben är faktiskt heeeelt döda idag. Eller inte döda, men möra.. Gudars. Märkte
det främst när jag skulle ta Helenas trappa på väg upp idag, att gå uppåt i trappan var fan
inte nådigt. Nerför gick betydligt bättre. Höhö. :P  

Aa,, näe men vi gick iallafall hem till Christine igår. Hon bor 1,5mil från Lidis såå det var 
verkligen en utmaning. Höhö. Alltså behöver jag säga att det var underbart när vi anlände 
kl 18.30 (hade hunnit blivit mörkt ute också) och Christine tog ut en precis färdigbakad
brownie ur ugnen och dukade upp till vrålfika. Ojojojoj. Näe underbart! Alltså hela kvällen var
grym. Gott fika, fiiiina människor OCH senare 1h Eric Saade på TV3. Ünderbart! Kan det bli
bättre? Tror inte det. ^^ 

Näe riktigt nice.

Mittemellan typ.. Ingen återvändo.. :P Helena in action..



Liite bilder från efter vägen..

------------------------------------------------------------------------|

Japp det var igår, idag då. Aa måste bara visa.. Vi tog o tur till Lidl idag för att jag fick ett grymt 
roligt reklamblad därifrån tidigare i veckan.. Bladet visade nämligen på att de hade halloween-
tema.. Såå check this out. Kolla vad jag kom hem med.. ^^

Woho.. En halloween-pizza med pumpapuré, mozzarella och salami.. Höhö, den kanske
är sketagod.. Kände att jag var tvungen att testa.. Den kommer ätas på nästa fredagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0