För att det är lördag..

Det svavas H.Ä.R.L.I.G.T. Dock vakna jag fan sketatidigt, kl 07.42.. Inte heeelt ok med tanke
på att jag gick och la mig typ halv 3. (Fråga mig inte vad jag gjorde uppe så sent för jag gjorde
absolut ingenting vettigt --> läs: Spelade Candy crasch.) Höhö, Alltså det är illa, såg ni på 
SNN News efter IDOL igår? Det där klippet om abstinensen ang sociala medier.. Jag är där. 
Jag är såå fast. Det första man gör på morgon (när man fortfarande ligger i sängen) och
och det sista man gör på kvällen innan man somnar (liggandes i sängen, är fan att kolla 
facebook, jag undrar fan om det är skadligt? Höhö. Näee.. 

Aa, annars så taggar jag och Helena för en riktig långpromenad idag. En RIKTIGT låååång
promenad på hela 14.5km, till Christine i Saleby. Typ en "förort" till Lidis. Höhö, näe vår
drivkraft är att hon ska bjuda oss på Brownies när vi anländer. Ojojoj, och vem kan säga
nej till det? You know me, sötsaker in my heart. <3 Höhö, såå vi hoppas att vädret håller
och att SMHI ljuger (de tror på regn) för om det blir uppehåll så äre grymt promenadväder
då det är +14 grader varmt. GILLA. 

Något annat som också är GILLA är att ikväll kl 21.35 är det en heeel timme Eric Saade på
TV3, Ojojoj, gissa vem som kommer att sitta bänkad? Höhö, vaaaaa? 

Japp, näe nu blir det frukost. Tänkte visa er mina senaste investeringar på frukostfronten..
Två stycken suprises.. För att vara "snåla" (eller sparsamma) jag.. 

Suprise number 1.

Ett storpaket Bregott. :) Okej, de hade det för 14kr på Netto.. så det räknas kanske inte?

Suprise number 2.

Den skattande kon, bredbart pålägg. 11kr på Netto OCH verkligen skitagott! :) Precis som
de små besvärliga förpackningarna fast lättare att bre och med mindre klet. Fanns med
skink-smak också.. En hit! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0