Faran med att ha fri tillgång..

Hej äpplen, i pluralis!! 

Höhö, alltså checka mitt kylskåp.. Alltså det FULLT. Med äpplen. Ryms faan inget annat..
Så himla farligt när det är fri tillgång.. Då tänker man att man fan ska lägga upp ett lager..
Problemet är att jag inte är sååå där himla förtjust i äpplen. Höhö.. Såå därför är det
ganska nice att vi även har ett plommonträd ute på gården. Sjukt nice!


Riktigt nice-a och grymt sööööta! GILLA! :D

Näe annars så var det skola idag. Föreläsaren är så oinspirerande såå att det är RIKTIGT
svårt att hålla sig vaken.. Seriöst, pinsamt dåligt. Aja, alltså även om man har ett tråkigt ämne
så borde RÄTT människa kunna göra det bra. Men det lyckas faktiskt inte den här personen
med. Sen mumlar han också så det är halvsvårt att höra vad som sägs. :/

Aa, näe annars såå börjar jag tagga för fullt för hemresa nu.. Inte lääängre kvar. :) GILLA.
Skrev ut biljetterna idag och då blev det liiiite mer verklighet. Fatta, om två kvällar så sitter
jag på tåget vid den här tidpunkten. Iiiinte helt fel! :)  

Kommentarer
Postat av: Sarah

Yey!! Tagga Idolmyset hemma! :-D

Svar: Myyyyspys!! :D IDOL-mys är aldrig så bra som hemma!
frida helgesson

2013-10-01 @ 20:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0