En klippt syster på hemmaplan..

Ojojoj. Snart en vecka hemma, tiden går såå himla fort. I dag är det torsdag och igår klippte
jag min syster. REJÄLT. Seriöst, fatta känsan när man får göra det man drömt om sedan
läääänge, höhö.. Näe men, skitkul när det märks skillnad juuh!  :D

Roooligt att få ta av rejält.. :D

<-- FÖRE  <-- EFTER (Camillas egobild)

Japp japp.. Näe annars så har veckan kantas med nära och kära och frisk luft. MYSPYYYS!
Vill inte att tiden ska gå sååå fort! Kom ju just hem juuuh! Ger er liiiite fina bilder från den
närmsta tiden.. ^^ Så... 

Vi åkte till östersund i måndag och upptäckte att Ö-sund har fan härmat sundsvall med att
sätta ut figurer på stan. Här var det dock ingen drake men ack ett gulligt storsjöodjur.. ^^

Vi lekte turister.. ^^

Östersunds egna "walk of fame".. Vem behöver Hollywood liksom? Daaah! :P 

Vi lekte inne på apple-affären.. ^^ 

Tills expediten frågade om vi behövde hjälp.. Höhö! Då kände vi att det var dags att gå.. 

Hittade en mobil.. som vid första anblicken såg ut som en mobil.. Tills... 

.. Man vände på den.. Då såg den ut som en kamera.. Skitstyggt! ^^ Haha! 

--------------------------------------------------------------------------------------|

SEN har vi varit i stugan.. Och kanotat på Rudsjön.. Det var nice! 



Snyggt träd, typ. ^^

Sen har jag bakat kroppkakor för första gången i mitt liv.. GottGott! :) 

Sen måste jag bara visa.. FULL JUL på Dollarstore!! Höhö, nääästan julkänsla TILLS man
upptäcker att det är fan över två månader kvar.. Miss där! ^^ 

Aja, ett axplock. Hade jag orkat koppla in kameran så hade ni fått mer än mobilbilder men
jag är lat såå ni får nöja er med mobilisar! ^^ Så länge.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0