Betalat siiiiiiiiista hyran i Lidköping!

Ojojoj, ikväll betalade jag min absolut sista hyra i Lidköping.. (Är typ 99,9% säker på att jag 
INTE kommer bo här framtiden, höhö). Näe såå det kändes som en milstolpe. Ännu ett kliv
i rätt riktning. GILLA.

Japp, annars så har jag packat ikväll, packat och ätit. Gjorde en god typ pyttipanna/risotto
fast gjord på makaroner istället.. Iiiinte helt fel. OCH om jag tillsätter min AWESOME-A
thailands-köpta soja såå blir det verkligen topp-notch. Gudars! Alltså jag sörjer att sojan snart
är slut. MÅSTE.KOMMA.IHÅG.ATT.KÖPA.MER.I.MALAYSIA. För den borde finnas där med,
eller så kanske den till och med finns i asien-butiker här i Sverige.. Måste fan kolla för den är
üüüüünderbar! Går inte att jämföra med någon annan soja.. Seriöst.  

Älskade Thailands-soja.. <3 Gör verkligen ALL mat god!! 

---------------------------------------------------------------------|
Japp, så sa jag ju att jag har packat.. why? Jooo för att imorgon tar jag tåget mot norrland!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0