Äntligen!

Seriöst, efter år av undran såå har jag äntligen tagit tag i saken och köpt mig en aubergine! 
Höhö, Helena lurade med mig på Kvantum ikväll och de hade verkligen fiiiinpris på denna 
konstiga frukt/grönsak/rotfrukt(?!) och då kände jag att det var ödet! ^^ 

 
Såå nu ska ja googla fina recept och se vad jag kan göra av den.. för jag har absolut ingen
aning. Höhö..Typ.. Blir spännish! 

Lidköping idag.. Vill bara säga att i nuläget så är det +13,9 grader. Sååå skönt!! :D

Sen såå hade vi en lektion idag, Tänkte visa en bild på rubriken på föreläsningen såå att ni
få se vilka spännande saker som vi håller på med nu i skolan.. Så få vi se om ni fattar mer än
jag. Alltså läraren använder sånt fackspråk (han tror att vi har jobbat lika länge som han i
branschen) såå mestadels av lektionen går ut på att koncentrera sig på att höra hans mumliga
konstiga och OKÄNDA språk. Seriöst.

Visst ser det spännande ut? Metamorfos betydde tydligen "förvandling"men då säger
jag så som, varför i hela friden inte bara skriva förvandling??! Vars är logiken?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Friterade äggplanteskivor...ELLER moussaka! Enkelt och gott :D Möjligheterna är oändliga!

Svar: aa.. Ha du ätit det? :)
frida helgesson

2013-10-23 @ 20:40:59
Postat av: Camilla

Jajjemen :D

2013-10-23 @ 22:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0