Åka vikingaskepp - CHECK

O yeah, idag har vi åkt i ett "typ" äkta vikingaskepp över Vännern. Såå nu kan man stryka
det från listan över saker som man SKA göra innan man dör.. Höhö, för den punkten har väl
alla på sin lista? Inte? Aja.. Nu kanske ni har den.. ^^ 

Näe men det var nice.. eller hade varit nice om det hade varit typ augusti och inte oktober för
FY SATAN VA KALLT DET VAR! Alltså jag höll bokstavligen på att frysa ihjäl. Inte OK alltså.
Näe gudars, trots både vantar och mössa såå satt man och skakade. Men solen sken och
om man hade blicken fokuserad på solen såå var det mysigt. Grymt fint väder - men kallt som
sagt. Kändes ju som att man var rakt ute på havet! Men bra dag!

Nu blir det middag (snart..) och sen hemfärd! <3 Och duktig som jag är såå har jag redan gjort 
morgondagens läxa såå jag behöver inte lägga en enda tanke på skolarbete heller! GILLA!

Vikingabåten.. Inte var dag man ser en sån!



Haha, check it out! Helenas hår levde sitt eget liv.. 


Den obligatioriska vikingaormen fanns på plats.. eller? ^^
 

En viking hjälpte oss av båten.. 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha Alltså, vad stooor den var! ^^

Svar: Den VAR stor.. på riktigt.. ^^
frida helgesson

2013-10-03 @ 19:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0