1178 sidor rikare..

Åh yeah, idag lånade jag en bok på bibblan.. Camilla knows what I talk about.. Hon har just
avverkat dessa 1178 sidor såå vi får se om jag går i min lillasysters fotspår.. Kanske, vem vet. 
Men hon sa att den var bra OCH serien som går på tv nu (Under the dome, Kanal 5
torsdagar kl 22) är grymt såå denna bok har kanske potential.. ^^ Typ. 

Tillåt mig att illustrera hur många sidor denna bok har.. 

Den har PRECIS så många sidor så att man med lätthet kan gömma sig bakom boken..

Ser ni massan? Alltså fatta va många regnskogsträd det måste ha gått åt i produktionen?

OCH boken har ju så många sidor så att den skulle fungera perfekt som en halsduk under
kalla vinterdagar..

OCH förstår ni, motionsaspekten.. Boken är ju lika tung som en hantel modell större. Fatta
BIFF ja kom att bli, bara av att bära omkring på boken! Yeaj!

---------------------------------------------------------------------------------------------|

Annars så äre fint här i Lidis. +10 grader och sol säger man inte nej till. Dock kändes det
lite absurt när jag kom hit och solen stekte på och termometern visade på 23 grader ute
MEN endast 17 grader inne.. INTE OK. Och helst inte när elementet står på MAX.. Såå nu
få hyresvärden säga vad han vill, nu sätter jag konstant på elelementet och njuter av att
inte behöva ha jacka inomhus. PUNKT.




Fiiiint väder..

OCH vet ni, imorgon kommer allas vår Bert Karlsson och föreläser för oss på skolan. Ojojoj,
skitpeppad! :D Minns ni när jag skrev om när vi var på jakt efter Bertan förra året, jag och Niklas?
Inte? Höhö, här kan ni läsa det iallafall, OM ni vill.. ^^ Nu ska ja äta middag, its time!  

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha Fasiken vad dåligt! "...som en halsduk under kalla vinter dagar." ..? xD Och skulle inte du plugga som ett as den här veckan? ;)
Ps. Vi har minus här nu. Blä.

Svar: haha, ja ha pluggat, läste ut en bok.. den ja va tvungen o lämna tillbaka på bibblan såå nu kan ja göra roliga saker.. :P Höhö, och ja tyckte halsduken va en bra jämförelse! ^^ Höhö!
frida helgesson

2013-10-16 @ 19:26:52
Postat av: Camilla

Det roliga är att den där boken fick han lov att minska ner REJÄLT enligt korrekturläsaren! Så det där är faktiskt en tunnare version än originalet ;)

Svar: seriöst? Haha! Gudars!
frida helgesson

2013-10-16 @ 20:03:15
Postat av: Camilla

Ps: Du kommer läsa ut den fooooort :D Det där var en sån där bok med "sug" i. Man ville ta upp den nästan hela tiden ^^ Det händer inte ofta ;)

Svar: haha, faaaast så säger DU om alla böcker??! :P
frida helgesson

2013-10-16 @ 20:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0