Sista dagen i Lidköping..

Spenderades i Åmål.. Höhö. Aa, idag har vi varit på studieresa till Åmål som sagt. Det var nice.
Vi var på "Not Quite" och fick se konst i alla dess former PLUS ett gammalt pappersbruk, sen
var vi och fick hälsa på hos "Bokdagarna i Dalsland" inne i själva Åmål. Not Quite låg en bit
utanför.. Näe det var roligt. Gott fika fick vi också, nästan så att man blev lite bortskämd. ^^


Pappersbruket.. "Old-style"


Utställning med tjock-tv.. Alltså såå länge sen vare ju inte man hade en.. Hö höhö.. 

Cool skugg-gubbe och Helaaajna.. ^^

'
Man kan göra smycken av allt tydligen.. Knappar här.. Vissa var faktiskt riktigt snygga..

Paket fick vi också.. Hö höhö höhö..Såå spännande.. ^^ Well.. 
 
Sen var vi även och åt lunch.. Och vad tror ni gott folk hamnade på min tallrik? Plus typ 75%
av sällskapets? Joo, panncakes! Vi gick all in på barnmenyn och blev supernöjda! Höhö, jaa
så kan det vara ibland. :D


Sen har underbaraste Helena hjälpt mig att frakta material ikväll. Ojojoj, vad skulle jag ha gjort
utan dej? Guld värt!! Hon fick en kexchoklad som tack för hjälpen! :P 

 
OCH nu är jag i packartagen. Imorgon åker jag härifrån. Förstå, imorgon? Såå nu bloggar jag
istället för att städa.. Har ju en del framför mig.. :/ Har sagt till mig själv att om jag blir klar i tid
så får jag belöna mig med en "Hejdå-ses i malaysia-thailunch" med flickorna imorgon. :) MEN
då MÅSTE jag vara HELklar också, ananrs funkar det fan inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0