On the road..

Eller on the railway.. Eller vad det heter på engelska.. ^^ Höhö. Nu har jag lämnat Lidköping
iallafall. Efter att ha städet som f*n både igår kväll och idag såå kunde jag lämna tillbaka
nyckeln med gott samvete. (Och det är betydligt fräschare nu än när jag flyttade in) Typ. 

Aa, mitt mål idag var att bli klar lagomt till "hejdå-ses-i-malaysia-lunchen" och det hann jag,
så tolkning: Vi svulla thaimat som tusiken och fick även glass till efterätt. Iiiiinte helt fel. 

Näe det var nice. Var kul! En bra avslutning på Lidis. Kommer fan sakna den här tiden
känner jag. Kändes liiite vemodigt faktiskt när jag väl satt på bussen som skulle ta mig från 
stan till Skövde. Men men.. Allt har sin tid, nu går vi vidare mot nya äventyr. Ojojoj, och vilket
äventyr sen i Malaysia. Ojojoj. Hade man inte vetat att man skulle träffat alla igen om en
månad så hade det fan varit skitsorgligt för man vet ju faktiskt inte NÄR/OM man kommer
träffas igen, över huvud taget! Från att ha umgåtts vaaaarje dag till NADA. Näe tur att man kan
skjuta upp det momentet liiite längre. Vi är inte där än.. 

Aaa, men som sagt, jag är på tåget nu. Har ju trådlöst internet såå nu kan jag ju spela 
Candy Crash heeeela natten.. (att jag aldrig tänk på det förut?!) Illa. Sen imorgon så ha 
Niklas sagt att an ska komma och hämta mig i Östersund.. Såå vi få träffas så fort som
möjligt. <3 Myspys! Känns inte som att det är vem som helst som självmant erbjuder sig
att kliva upp kl 04:30 en lördagmorgon. Helst när de går en buss som jag kan ta. Näe jag
är nog VÄLDIGT priviligerad. <3 <3 Kärlek till dej!  

En riktigt gammal bild.. <3 Vi måste ta nya, höhöhö.. Något som är mer aktuellt.. 
...............................................................................................|

Men såå jaa,
HEJDÅ LIDKÖPING.
HEJ SJ, TÅGVAGN 42, PLATS 22, bredvid en snarkande gammal gumma. Yeaj!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Välkommen hem Fritiof! :-D

2013-11-29 @ 21:25:19
Postat av: lill niklas

åhh gulli-gull

2013-12-05 @ 19:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0