Öh.. Funny story!

Japp.. Kanske inte just då men nu så här i efterhand.. Höhö. Lite.. Okej, beredd?

Jaa, imorse då. Eftersom det var lördag och jag var uppe sent igår kväll så tog jag mig en
liten sovmorgon. Måste man väl få göra ibland? Höhö, jaa, vaknade kl 10.. Inte av larmet
och inte av mig själv.. UTAN av att det knackade på dörren. Detta fattade jag inte först
för att jag var ju nyvaken.. Trodde det var på grannens dörr (han har typ dörren 1 meter
ifrån min och det är ganska lyhört ute i trapphuset) såå jag tänkte att okej,.. Han får
besök tidigt liksom, okej. MEN vet ni vad som händer då? Joo, någon vrider om
nyckeln i MITT lås och trycker ner handtaget..

PANIK eller vad? Jag ligger där och sover och har alldeles för lite kläder på mig för att
ta emot besök.. Sätter mig upp (i panik) i sängen och skriker typ precis när dörrlåset
klickar till och dörren skall till att glida upp ... - VÄÄÄÄÄÄÄÄNTA! Snart!!!

Ojojoj, alltså inte nådigt. Fick panik-klä på mig snabbt som ögat. Näe gudars. Det var min
hyresvärd (som hade trott att jag inte var hemma då han hade ringt på flera gånger) och han
hade med sig en snubbe som skulle kolla på lägenheten.. Har ju sagt förut att det bara är
att gå in OM jag inte är hemma om någon ska/villl kolla på lägenheten..

Näe förstår ni känslan? Det var som på film. Det händer som inte på riktigt MEN joo.
Gud, den paniken som jag kände gav mig fan hög puls i mer än en kvart efter att de gått! :O

SINNES!

---------------------------------------------------------------------------|

Annars så har jag varit upp till Änghagen (typ köpcentrum) och shoppat lite idag. Var även en
snabbis till FA-fyndet (en loppis som är öppen typ 3 dagar i veckan) och kikade lite.. Alltså,
den loppisen, fy vilken omsättning den måste ha. När jag kom dit såå var parkeringen
HELT FULL, det var folk ÖVERALLT där inne och det var 10 meter kö till kassan när
jag skulle betala. Men jag förstår alla, alltså de har så himla mycket saker där, och billigt
det är så himla kul att bara kolla runt. Dock hittade jag inget men det var kul att bara se
allt folk. Höhö, Aa näe sen måste jag visa vad jag shoppade.. Höhö. Spännish! Frukost
imorgon, ojaa. Måste ju börja komma i julstämning nu.. Första advent nästa helg juuh! <3

Pepparkaksfil.. Ni få höra typ imorgon om det är en hit eller inte?! ;) Det låter gott iallafall!

Och Lidköping idag, kändes som att det skulle vara september. SKITFINT väder! :)

Solnedgång typ.. ^^ 

Kommentarer
Postat av: Helena

Fy fan att vakna upp på det sättet! Ändå lite tur att du vaknade av knackningarna.. tänk om de hade kommit in och du legat där och sovit! :O

Svar: hahah.. jaa DÅ hade det kunna blivit riiiiktigt roligt.. OR NOT. :P Gudars!
frida helgesson

2013-11-23 @ 19:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0