Myselimys!

 
Check this out. Tror ni jag fick julkänsla eller något? Ojojoj, bara de sätter upp lite ljusslingor
så har jag redan tagit jullov i psyket och vill bara slå in julklappar och tralla på julmusik. 
Åh, gud vad jag längtar efter julen kände jag nu. Inte nådigt. 

Annars så är det söndag. Jag var uppe så jävla sent igår, fråga mig inte varför för jag gjorde
inget vettigt. Efter att Helena och hennes kille gått (de kom hit och käka kexisar igår, trevligt!)
vid tolv så borde jag ju ha gått och lagt mig.. Men nej, då tar jag och kokar te och
käkar några kexchoklad till.. VILKET i sin tur medförde att jag fick en sockerchock och blev 
fullkomligt pigg och tänkte inte en tanke på sängen.. Näe värdelöst.. Såå sammanfattningsvis
så kan jag säga att med tanke på att jag var uppe så sent igår (tänker inte säga HUR sent)
såå är jag skittrött ikväll (vakna tidigt) såå ikväll tänker jag gå och lägga mig tidigt! :) Fattar
inte vars den här helgen har tagit vägen. Alltså helt sjukt. Jag vaknar och sen går jag och
lägger mig, så känns det. Både positivt och negativt.
  • Positivt  --> Snart juuuuul!
  • Negativt --> Att det kommer bli skittajt med skolarbetet! :O  
Aja.. idag till middag så tänkte jag prova någonting nytt iallafall. Jag hade en form kvar med 
mannagrynsgröt i kylen.. Tänkte om jag kunde göra någonting med den.. Typ steka den.. 
(Fråga mig inte hur jag tänkte där MEN det verkade lovande..) Uppstekt gröt med 
morötter, köttbullar och ägg.. Jaa, det låter bra.. höhö.. Well.. I mina öron lät det bra.
MEN det var fan ingen hit. Ätbart, men jag kommer nog inte göra det igen. Men nu behöver
jag ju iallafall inte undra hur det skulle smaka. Höhö.. CHECK.

Japp, det där är gröt..

OCH sen så måste jag bara visa något som jag hittade när jag googlade idag.
Seriöst, minns ni dessa? ALLA hade de juuh, och nu har man säkert inte sett en enda
på MINST 15 år typ. De där tillhörde ju den härliga "Spice girl"-tiden! Det var tider det.. :P

Fiiinfint! ^^ Höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0