Att det alltid måste bli så känslosamt..


Än en gång fick jag se denna underbara varelse vinka till mig genom ett tågfönster. Se 
hur han sakta börjar gå/springa i takt med tåget, se hur han ökar farten för att vi ska få se
varandra så länge som möjligt. Jag lutar mig fram mot fönstret när perongen börjar ta slut och 
blåser iväg en slängkyss till honom, en kyss som han fångar i farten och knyter sin högra 
hand runtomkring. Sen tar perongen slut, han stannar och jag fortsätter.. Snart är han bara en
en liten prick för mina ögon och tillslut så är han borta. Poff, så var den helgen förbi.

Jag längtar tills vi får spendera vaaarje dag tillsammans igen. För varje dag som går så
kommer vi en dag närmare den dagen och den dagen kommer bli underbar. <3

---------------------------------------------------------------------|

Idag är jag back in buisness i Lidis. Jag och Helena har pluggat som satan och sen gick vi
på stan och på bibblan.. Har införskaffat lite inspiration inför våren.. Ojojoj, vem vet vars de 
tre "lediga" veckorna kommer att spenderas? 


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jäklar vad romantisk Frida har blivit på äldre dar ;)

Svar: Vaaa? :P Och kallar du mej gammal? :O
frida helgesson

2013-11-11 @ 21:58:18
Postat av: Camilla

Naw underbart gulligt! Vill också ha det så :)

Svar: :) Aa det kommer!
frida helgesson

2013-11-11 @ 22:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0