Visst att thailändare är små..

Men att de ska ha såå här små skedar.. det är lite roligt! ^^

En kaffe med mjölpulver i väntan på att börja jobbet idag.. 

Idag är det tisdag och det har veeeerkligen varit STEKFINT väder tills jag slutade. Då blev det
mulet. Höhö, alltså jag har kommit på det, mest solsäkert är det på morgonen så jag tror att
jag måste ta och börja ta tillvara på förmiddagen mer. Om man ska bli någe brun liksom.
Kanske kommer hem från Thailand skiiitablek i augusti annars, skulle fan va illa. Tänk om jag,
som varit här i tropikerna skulle vara blekare än de som varit hemma!? Piiiinsamt! ;) 

Men ni, jag måste även visa er min bravad imorse. Fatta, en tredjeplats i Candy Crasch,
inte dåligt det! GILLA! Höhö, jaaa jag gillar spelet.. Jag kan stå för det. Iiiinte tröttnat än! 

Gillar det sååå mycket så jag tydligen printar mina framgångar(?!).. Freakt! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0