Thailandstrafik part 2

Åh yeah, ni minns när jag skrev om konstiga saker i trafiken som fanns här, var typ
för kanske 3 veckor sen eller något.. Idag såg jag någonting nytt. Höhö, något som
visar egentligen på varför det är såå många trafikolyckor här.. Alltså det var helt sinnes!

Var ett gammalt par som kom körandes. Kanske si så där 70 år. Mannen körde moppen
och frugan satt på sidovagnen. En väldigt skraltig och rostig sidovagn var det också bör
nämnas. Aa men grejen var den att denna sidovagn bestod ENDAST av ett golv. Inga räcken
eller något och vad tror ni frugan satt på? Joo på en plaststol! En sån där som man har ute
i trädgården, vit och vanlig. Där satt hon, utan att ha knutit fast stolen eller något. Helt löst
på ett plant golv, alltså hade det varit ett gupp i väggen så hade hon ju glidigt/ramlat av.
Helt sjukt. Jag önskade att jag hade haft kameran med mig såå att jag hade kunnat visa er
riktiga bildbevis men skulle jag ha fotat medans jag körde såå skulle jag fan ha legat i diket.
Såå därför får ni hålla tillgodo med denna SUPERSNYGGA paint-bild som får visa på
farligheterna. Paret måste dock ha sett att jag bara gapade av förundran när de passerade
för de log glatt och vinkade hjärtligt till mig.. Näe så satans farligt säger jag bara. INTE OK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0