Thai-style

Yes, vad jag har sett nu så finns det ömse thai-style när de åker moppe.
  1. HELA familjen på en moppe, såg fyra pers på en vanlig EU-moppe idag.
  2. Du kan frakta saker, en höll idag en TV under armen mitt i rusningstrafiken.
  3. Även hjälmen hålls under armen istället för på huvudet.
Aa, jag lovar, jg kommer kunna lägga till fler saker på den listan tids nog. LOVAR. Det är 
så mycket udda saker man ser varje dag här.  ^^

Ikväll sa vi iallfall hejdå till Erika som åker hem i natt. Hon borde vara på flygplatsen nu typ.
Vi firade det allihopa med att gå till Swensens glassbar. Såå idag blev det glass till
middag, jaa i Thailand kan man göra såå. ^^  Ojaa. Näe så det var nice. Lånar en bild från
en kollega då jag inte orkade ta fram kameran. :)


Förstår ni vad mycket glad det var???! Heeeelt insane! 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh vad gott det såg ut! :D

Svar: Inte bara som det såg ut.. ^^ Det var också! :) Ändå, detta är typ enda möjligheten till att äta glass här, inomhus i AC-rum.. Annars äre fan kört alltså, innan du ha hunnit blinka så har allt smält annars!
frida helgesson

2013-05-15 @ 20:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0