Saknad!

Jag saknar min nicke-plutt! <3 Såå mycket! Idag, (den 16:e vaaarje månad) såå är det
vår dag och den dagen skall vi ju spendera tillsammans, tycker jag. Nu missade vi den
förra månaden då jag var i USA och nu missar vi den igen då jag är i Thailand, och
vi kommer att missa flera 16:e innan den här sommaren är slut. Känns jobbigt faktiskt. 

Gjorde dock en fin ristning i Thailands-sand till oss.. Den får stå för oss och för att vi
snaaart kommer att ses igen. Alltså, vad gör de här månaderna utan varandra om 5år?
Då är det bara ett minne blott. En passerad tid. Dock så hoppas jag att tiden kommer 
att gå fort tills jag är hemma! 


Början till en solnedgång över Kata-beach igår.. Såå fint! 

Alltså hör och häpna, på tal om annat, jag som trodde att jag aldrig kunde få för mycket
av sol och värme, idag var det nästan outhärdligt. Tror jag få börja göra som thailändarna
och gå ut typ efter kl 15. Alltså solen är inte nådig mitt på dagen. Seriöst, jag var ut en
sväng på piren idag kring klockan 12, STEKSOL, och det var ritkgit maffigt. Piren här
nere är hyfsat lång, ha hört att om man går fram och tillbaka ändå ut så ska det bli typ
1,5km OCH det var itne nådiga 1.5km. Alltså jag hade smörjt mitt ansikte NOGA men 
ändå blev det fan rödare än rött av den korta promenaden. Det är nog tur att jag har ett 
visir på min moppehjälm annars så skulle nog mitt ansikte redan h brunnit upp FLERA
gånger. Typ. Höhö! Men piren var fin! Ha varit där en gång förut med Erika då hon skjussa
mig så jag blev faktiskt nådigt stolt över mig själv att jag hittade dit (själv) UTAN att köra fel,
alls! Otroligt! Höhö! ^^ GILLA! Jag ska ta och börja utforska stan lite när jag får tid såå att
jag vet vart allt ligger och vilka vägar som leder vart liksom. Hade inte vairt helt fel! För nu är
allt en soppa, en mycket god och MATIG soppa. Höhö, minns ni reklamen?

"Vilken soppa??! - Den är så god och matig" Höhö.. Well..



Vill du ha såna blommor mamma? Grymt annorlunda med det där i mitten?! ^^

OCH de här kakorna skulle jag kunna döda för, sååå goda, måste nog köpa upp ett
lager.. För nu är de slut.. MÅSTE. KLARA. HELA. KVÄLLEN. UTAN. DOM. Daaah! :P 

Aa, imorgon börjar jag tidigt iallafall, klockan kvart i 7 och är nog inte hemma förrän
klockan 7 på kvällen heller, ska upp till Khao Sok igen! Hoppas det blir kul! Förra gången
när jag träffade Leana så var det grymt nice såå ja hoppas det är lika roliga folk med på
den här resan! :D 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad hände med att det skulle vara regnperiod? Jag skulle ju få bli brunare än dig för en gångs skull :P

Svar: Haha, jag lovar! Med tanke på Sveriges väder såå kommer du att bli brunare än mig.. ^^
frida helgesson

2013-05-16 @ 18:36:00
URL: http://hsaarah.blogg.se
Postat av: mamma

Jaaaa!
Kan du inte fixa en sån där till mig?
Frön går också bra!
Du vet väl att det är morsdag nästa söndag ;)

Svar: hahah,, well, hade glömt bort det. host host.. Men aa, vi få se vad som går att lösa, lovar INGET! Måste ju skicka med post i så fall för tar jag med mig frön såå kan det bli klassat som knark. :O OCH det är inte sååå bra, då kanske jag aldrig kommer hem!
frida helgesson

2013-05-16 @ 21:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0