REGN i Thailand??!

Alltså jag trodde att det var ett skämt först och att det bara var en störtskur på morgonen
som det brukar vara, kring klockan 05.00.. MEN icke! Idag har det regnat som 
aldrig förr. Seriöst. Tyckte såå synd om gästerna som skulle rida elefant idag, alltså förstå..
Såå blött som vissa var när de kom tillbaka.. Ojojoj, inte kul. MEN vem tänker på att ta med
sig paraply till Thailand liksom? Dock så säljer vi regnrockar för typ 8kr och det var
måååånga som tog sitt förnuft till fånga efter ett tag och köpte sig en.. Behövligt liksom 
MEN då var de ju geförsig redan blöta.. Höhö! Aa, inte lätt. Hoppas det ät bättre väder
imorgon! I Thailand ska det vara sooooool! :)

Såå ha jag även sett två kryp idag. En krabba i djungeln (precis, vad gör den i djungeln?!)
och en tusenfoting. GILLA! 

Krabba..


Okej, det regnade.. därav den dåliga skärpan.. men ni se ju principen iallafall. ^^

Ser ni, regndropparna var så stora så de till och med fastnade på kort??! :O
OCH det där mina vänner är min fiiiiina utsikt från mitt fönster!  Störtskön, NOT! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0