Leana från Sydafrika

Idag träffade jag en grym tjej. Hon gjorde mig så glad. Hon hette Leana och var från
Sydafrika och hade rest själv hit för en veckas semester. Hon bjöd mig på en mentos
och efter det var vi bästa vänner! Näe sjukt trevlig och såå lik mig på något sätt, vi hade
så mycket att prata om. Näe det var awesome! Såå därför var det så synd att hon inte
hade facebook, för jag visste att när hon hade gett mig en gett mig en hejdå-kram och
klivit av Siam Safaris minivan vid hennes hotell så skulle jag aldrig mera se henne i 
hela mitt liv. Kändes fan sorgligt! Men vi hade haft en grym dag tillsammans ute i
Khao Sok iallafall och vi bär med oss många fina och gemensamma minnen därifrån.

Näe grym dag! :) En riktigt bra dag. Jag hoppas att jag möter fler så fina människor som
Leana här. Hade inte varit helt fel. ^^


Måste även visa något annat, fatta idag har jag sett den största spindeln i hela mitt liv! 
Check it out! Tror att bara kroppen var mellan 6-8 cm och sen tillkom benen.  URSHA!



 

Elefant-bäääbis och dess mamma.. Sååå söööt! 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hon såg jäkligt snäll ut :) Men åååh, ser ut som Dumbo och hans mamma ^^

Svar: Såå himla snäll alltså. :) Men aa, men typ. Vi få ta o se dumbo när jag kommer hem! ;) Är du på?
frida helgesson

2013-05-14 @ 15:49:06
Postat av: Sarah

Jag är på! ;-)

Svar: Awesome! :D
frida helgesson

2013-05-14 @ 23:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0