Laa mexicaaa..

Idag efter en halv jobbardag och ett halvt beachhäng med Erika såå bjöd Siam Safari på
företagsmiddag, för den skandinaviska avdelningen. Det var nice! Myspys!


DOCK såå gillar jag thai-mat mer! Alltså mexicanskt kan jag ju äta hemma och GÖR,
daaah hört talas om tacos? Näe såå jag tror faktiskt aldrig att jag kommer tröttna på
thaimat. Skeetagott juuh! Helst curry-gryterna, MUMMA! Men men.. Aa ska också säga det 
att vi möte en snubbe på stranden som Erika kände, Kung hette han, (jaa han hette det).
Iallafall så vare lite kul för han sa att han hade varit med i markoolios video till låten:
"En vecka i Phuket", o jaa bara.. "tjena liksom".. SEN när jag kom hem så var jag tvungen
att kolla och tro ni inte på tusan att han faktiskt var med! Sinnes! Såå nu ha ja träffat en
kändis. HAHA! Daaah! Slår vad om att de flesta av er inte ens vet vilken låt jag snackar
om.. ;) Höhö!
 
Han är en av snubbarna som håller på med eldshowen på slutet, den där Kung.. ^^

Kommentarer
Postat av: Sarah

Han hade kanske inte världens största roll direkt ^^ Var han svensk? Om inte, visste han ens vilken markoolio var? :P

Svar: hahah, näe han var thailändare. :P MEN jaa han visste vem markoolio var, han hade ju jobbat för han i videon.. :P OCH jaa, mini-roll verkligen MEN han var där! ^^
frida helgesson

2013-05-09 @ 22:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0