Jag "spotifyaa" Eric Saade och..

Va tror ni hände? Jo en asabra låt började spela.. Tänkte, är det här en ny låt med Saade för
jag hade aldrig hört den förut.. SEN upptäckte jag att det inte alls var Eric Saade utan 
Anders Fernette vs före detta Anders Johansson som var med i Famefactory när jag var liten
och som jag diggade helskarpt. Köpte till och med förtusan hans album OCH då ska det vara
bra innan jag gör det, billigare att ladda ner juuh. ^^ OCH jag är snål.. Men men, såå det var en
ny låt av Anders, eller ny, den kom ut 2010 OCH jag hade missat den totalt. Skandal! Men den
var grymt bra och på något konstigt vänster när jag skulle "youtuba" den för att visa er här såå
hittade jag bara en tysk-release på videon.. Udda, skulle jag ha en svensk så fick jag med en
massa annat skit också.. Såå här är den, på engelska, INTE tyska. Höhö, Men såå satans bra! 
Man känner party-mood! ;)
 
 

Annars så jobbade jag halvdag idag och tänkte ta på mig spänderbyxorna för att göra liite
thai-shopping, upptäckte dock att jag är värdelös på att shoppa. Jag kollar, jag provar och sen när
de i butiken tittar uppmuntrande på en så hänger jag tillbaka plagget. Höhö, men jag har kommit
fram till det att OAVSETT hur billigt det är såå ska jag bara köpa saker som jag verkligen känner för.
Jag har ju som gått på niten förut att bara hänga in kläderna i garderoben OCH aldrig använda de
någonsin såå det måste verkligen kännas rätt! Och mycket av kläderna här i Thailand fungerar
skitbra HÄR men jag skulle aldrig sätta på mig dem i Sverige, skulle ju fan se muppig ut. ^^ Höhö,
och mycket är ju just marknadskläder, sånt du kan hitta på torget i Svergie liksom och då kollar
jag ju inte alls på det såå det måste väl säga något. Näe så jag ska bara köpa saker som jag 
verkligen tycker är fina. :) Blev tomhänt idag iallafall. Höhö, ja sa ju det, värdelös på att shoppa! :O

Kommentarer
Postat av: Sarah

Men fyyy vad dålig han blivit! Han ser ut som en äcklig gubbe :P

Svar: haha, alltså jag tycker inte det.. OM han har mössa på sig så fungerar det.. OCH låten är bra!! :D
frida helgesson

2013-05-18 @ 16:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0