Idag var Thailand som det ska vara!

Idag har det verkligen varit en superdag! Precis som det ska vara i Thailand! :) Först och
främst så har det varit stekfint väder HEEEEELA dagen! Sen så hade jag en egen tur på
förmiddagen, för en dansk tjej och vi hade verkligen supertrevligt! :) Störtskön människa! 
GILLAS! Fick även top-notch i betyg av henne såå det kändes nice!

Näe hela dagen har verkligen varit superbra! For en sväng till stranden på eftermiddagen också
såå nu ha man bättrat brännan lite med, D-vitamin for life! Höhö! Typ. Men ärligt det är seriöst,
Thailand går ju in mer och mer i regnperioden såå jag tror att det gäller att ta tillvara på de fina
dagarna vi har, man vet ju aldrig, imorgon kanske det regnar!

Blev en rida elefant-dag idag, även för mig.. :D Jag jobbade MEN blev samtidigt turist typ.. ^^

Tummen upp för kata-beach idag! 

Fick en kompis också.. En krabbish som kom och hälsade på! 

Visst var det vackert idag? Idag kände jag mig otroligt lyckligt lottad över att få vara här,
på skoltid liksom.. Iiiinte helt fel! 

Kommentarer
Postat av: Niklas

Faaan va blond du blivit!!!

Svar: hahah what? Näe det är synvilla, solen som ligger på. Mitt hår är exakt likadant som när jag for.. :P
frida helgesson

2013-05-29 @ 21:15:48
Postat av: Sofie

sv: Det är helt okej att känna så! Tycker iaf jag, haha :) Man kan inte vara bästis med alla ;)

Du ser härligt ut i Thailand förresten! :D

2013-05-29 @ 23:14:44
URL: http://skrivetavsofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0