En tur till Khao Sok.

Yes, idag var vi till Khao Sok igen. Åkte klockan 07, var hemma kl 20.00 typ. LÅÅÅÅNG DAG. 
PLUS att det har varit skita-pissigt väder. Inte OK alltså. Vi skulle åka kanot.. aa bra liksom.. 
tills vi var MITT under kanotturen och allting braka lös. Alltså förstå, trodde seriöst att himlen
öppnade sig helt, det bara foooorsa ner, helt otroligt. Såå vi blev verkligen dyng-dyng-sura.. Näe,
gud. OCH såå himla taskigt för gästerna som har betalat för det liksom. Här får de en chans till
att se allt bra vi har att erbjuda och så ska det bli så där.. Näe inte kul. 

Aa, annars så ha det varit en bra dag som avslutades med skype-time med syster-yster. GILLA.
Har även testat något nytt, en rulltårta med pandan-smak från Seveneleven. Alltså den såg sjukt
udda ut men jag tänkte, "shit the same" och köpte den OCH åt den. En helt lime-grön sak som
faktiskt var sjukt god. Såå den blir det till att köpa flera gånger! ^^ Höhö, när sockerbegäret blir
för stort.. Typ. 


Japp, så såg den ut, riiiiktigt god faktiskt TROTS sitt utseeende.. ^^

Elefant-bääääbis-snabel som letar efter nya vänner.. Eller mat troligtvis.. ^^ ;)

Ser ni pilen? Alltså detta är ju bildbevis på varför såå många dör i trafiken här i Thailand,
det finns verkligen ingen säkerhet! Här låter de ett 5-årigt barn stå och dansa loss på
jeep-flaket mitt i värsta rusningstrafiken??! Galet! :O

Och en kissemiss på ett fik som vi stannade till på idag. Alltså seriöst, tyckte såå synd om
han. Alla tyckte han var så äcklig och shabbig såå de bara sparkade efter han. Han var inte
välkommen någonstans och ändå var han såå vänlig och ville bara komma fram och gosa
liksom.. Grymt mager var han också och ingen svans hade han, undrar vars den tagit vägen?  

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh lillkatten! Man vill ju bara kram han :( Vissa har verkligen inget hjärta!

Svar: Näe gud.. han ville ju bara ha liite kärlek liksom..
frida helgesson

2013-05-17 @ 18:54:02
URL: http://hsaarah.blogg.se
Postat av: Camilla

Åh katten påminner om länken jag fick på mitt inlägg om den misshandlade hunden :/ Samma historia! usch!

Svar: :( aa true true..
frida helgesson

2013-05-17 @ 22:28:33
URL: http://misshelgesson.blogg.se
Postat av: mamma

Visst gav du han väl lite och äta?
Ensam och hungrig är inte så roligt :(

Svar: Well, jag hade inget att ge han.. :( annars hade jag gjort det! :)
frida helgesson

2013-05-21 @ 22:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0