En TUR rikare.

Yes, idag hade jag en egen tur. Det var danskar OCH hur i all sina dagar kan de egentligen ha
EN skandinavisk guide, alltså för thailändare kanske danska och svenska låter lika MEN inte
för mig. Finns absolut ingen likhet! Seriöst. Dock så tror jag de förstod mig betydligt bättre än
vad jag förstod dem. Det blev, va? Va? VAAA? Från min sida.. Ojaaa. och tillslut så blev det
på engelska istället. Otroligt svårt att förstå. Kanske hade varit lättare om jag varit skåning, för
de pratar ju typ nästan danska. Höhö. 

Men turen gick bra. Jag fick ett fint omdöme och även god mat som belöning .Gilla! Alltså
det är ju typ det bästa, maten efteråt. Grymt god! Kommer aldrig tröttna på den ÄVEN om
det är samma mat vaaaaarje dag. ^^ Höhö, aa vi få väl se vad jag säger om några månader. :P

Tack! Jag suger åt mig som en svamp. ^^ Ändå kul att höra att man är söööt! Höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0