En objuden gäst på toan..

Åh yeah, idag gick jag på toa (som vanligt, daah! Inte ovanligt..) uppe på Siam Safari,
bredvid elefanternas utgångspunkt. Det är som en riktig djungeltoa FAST med vanliga
toaletter, ingen ståtoa gudskelov.. Höhö, vet ni, sen jag kom hit så har jag inte stött på 
en ENDA ståtoa, fatta märkligt. Fast det är ju Phuket jag är på såå OCH är det mycket
turister så brukar det ju vara turistanpassat.. Såå det är kanske itne så märkligt ändå. ^^

MEN iallafall, så satt jag där på toan dådå, kollade runt lite OCH tänkte att det var konstigt
att jag inte sett några äckliga kryp där än (någonsin) liksom.. Är ju helt öppet i taket och
djungeln är ju precis utanför knuten..

Aa men vad tror ni händer? Precis efter att jag tänkt den tanken och vänder mig om för att
spola toaletten såå sitter han där.. HAN. Eller hänger. Dock tror jag att han var död (puuh)
men jag är inte säker. Han kanske sov MEN hur som så var han stor. Och äcklig. Och hade
han levt såå hade han säkert varit både giftig och snabb. 

Ursha! Men fatta precis, precis när jag tänkt tanken att jag inte sett något äckligt liksom.. 
Är ju som uppgjort. Får nog börja vara försiktig med vad jag tänker.. ^^ Höhö!

Mitt pekfinger vs äcklig spindel..

Kommentarer
Postat av: Helena

Fy fan!

Svar: Hahah.. åh yeah. äcklig!
frida helgesson

2013-05-21 @ 19:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0