En in-zoomad elefantfot.

Alltså har ni någonsin tänkt på hur en elefantfot egentligen ser ut? Kom och tänka på det idag
när jag jobbade. Alltså den är ju enorm OCH ser verkligen ut som om den nästan skulle kunna
tillhöra en dinosaurie. Seriöst, hela elefanten ser egentligen väääldigt urtida ut. Om man 
tänker efter.. Och speciellt fötterna. Alltså check it out! 

Alltså tjockt skinn och riktiga tånaglar (nästan). Skulle lätt kunna vara en dino-fot.. ^^

Aa, annars så var det ganska kul idag. Jobbade till klockan 13. Tänkte: "Åh vilket fint
väder - blir nog en strand-dag idag". SEN på de fem minuterna som det tar att ta sig ner
från elefant-campen till kontoret så ändrades min uppfattning helt. Seriöst, när jag var nere
så forsade regnet ner!! Alltså det är inget skämt! Från att ha varit steksol till HELREGN 
på fem minuter? Inte ok! Såå det blev ingen strand idag, få bättre brännan någon dag
framöver istället.. Visst att jag hört att man ska bli brun i skuggan också men det
skulle kännas liiite överambitiöst att ligga på stranden i spö-regn.. Höhö!

Undra om man skulle bli brun, egentligen? Tro fan inte det. ^^ Faktiskt. :P Är nog bara 
något se säger för att man ska använda parasoll. Jag tror på det gamla talesättet:

"Kräftstadiet är den enda vägen till den perfekta brännan!" Höhö, håller ni inte med? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0