En dag full med frustation

O yeah. Ingen nämd och ingen glömd men idag har jag känt såna frustrationer såå det
finns inte. MEN så kan det vara, ge mig 3 veckor såå kommer problemen vara lösta. Typ. 

Fin blomma på väg hem från jobbet, ändå bra mobil-bild! :) 

Aa, annans så ha jag jobbat fram till 13.00 idag, tog moppen sen för att checka in
omgivningarna här omkring.. Dock såå vette fan vad som hände men helt plötsligt
så var jag på stranden istället för att sightseea.. Höhö. Vaaa? :P Aa, och då tänkte jag
som att när jag ändå var där såå kunde jag få mig lite D-vitamin. ^^ Såå jaa, det är
fördelen med Thailand, äääälskar klimatet. Idag hade vi stråååålande sol från en
klarblå himmel. Inte att leka med. Blev till att bättra brännan för non timme..

Näe såå det var nice!  Somnade dock och dreglade såå jag tror att brännan i 
ansiktet har tagit lite ojämt.. Höhö! Men men.. Aa, måste även berätta att jag tog och
köpte mig en nudel-soppa-mix för att ha som kvälls-snacks. Skitgott tänkte jag. 
DOCK så tänkte jag inte på att här i Thailand behöver man INTE använda hela
kryddpåsen! Fattar ni, tror fan att mina läppar svällde till det dubbla för att det var
så starkt. Va tvungen att gå och badda med kallvatten för att kunna fungera normalt
igen. Sååå inni bomben starkt! Såå det är typ dagens lärdom, använd en 1/3 av
kryddpåsen nästa gång!! ;) Höhö! Alltså jag skämtar inte, hur fan kan de vilja ha
maten sååå stark? Ett mysterium! O jaaa!

Sååå liten - Sååå mycket smärta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0