Att börja kl 13

Aa, jag måste säga att det suger. Ska jag jobba halvdag så börjar jag ju hellre från morgonen
och slutar kl 13 istället för som idag, börja kl 13. Alltså det är stekfint väder ute MEN jag blir så 
himla oproduktiv när jag vet att jag ska iväg sen. Det är fan jobbigt. Jag vill hellre jobba och ha
det gjort och sedan få resten av dagen fri. Faktiskt. Det här är värdelöst!!

I-lands problem, jag vet MEN ändå. Störigt! :P

Annars så när jag satt här så kollade jag igenom lite gamla bilder på fejjan och då hitta jag den
här, (den är INTE gammal men ändå) men jag saknar tiden. Det är typ bara två månader sen men
det var ändå så härligt. Här fick vi vara tillsammans! <3 Nu känns det sååå långt borta! Ja saknar
nicke-plutten, så mycket! Och resten av familjen också bör tilläggas. Alltså ÄLSKA skype, annars
hade jag fan redan varit hemma! Höhö! Typ.


Kommentarer
Postat av: Camilla

*Bästa fotografen*

Svar: Ojaaa! :D Grymt bra bild faktiskt! Det gjorde du bra!
frida helgesson

2013-05-27 @ 12:36:52
URL: http://misshelgesson.blogg.se
Postat av: Camilla

Lite mixtrad med kontrasten dock...men motiven lika snygga för det :D

Svar: Höhö. well. Nawww. ^^
frida helgesson

2013-05-27 @ 14:16:28
URL: http://misshelgesson.blogg.se
Postat av: Niklas

ÅÅ va gulliga dom är:P

Svar: Jaaa men visst är dom! <3
frida helgesson

2013-05-27 @ 17:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0