Vart är Kata-beach?

Alltså blev jag lagomt förvånad eller vad när jag kom till stranden idag på eftermiddagen..
Alltså hela stranden var som bortblåst. Havet hade tagit ALLT. Rubbet! Jag vet inte om
bilden ger platsen rättvisa MEN seriöst, det var helt sjukt. Alla rötter från palmerna var
synliga för att all sand var som borta. Sjukt udda. Måste ju ha varit värsta ovädret nästan..
Dock så var det så kraftiga vågor och underströmmar så det var ”förbjudet” att bada, såå
det var nog kanske bara havströmmarna som gjort allt utan ett bakomliggande oväder.
Men udda oavsett. :P

Ni ser rötterna? :O 


Skugga! ^^

Erkänn att mina ben såg bruna ut här? Höhö, synd att det bara är en synvilla! ^^

Annars så har det varit sååååå stekigt väder idag. Alltså lätt varmaste dagen sens jag kom
hit! Seriöst, jag sökte skugga OCH när händer det? Höhö, näe sinnes, alltså det gick knappt
att vara på stranden just för att det var så tryckande varmt. Luften stod som still trots att det
blåste. Typ. Alltså för första gången i mitt liv så pallade jag inte värmen, hjälpte fan inte ens
att bada såå jag fick ta några rundor till seveneleven baaaara för att de har AC såå att man
skulle få andas för en stund! Helt otroligt! Trodde inte att det kunde bli så varmt, trots att jag
vet att det här är Thailand. Dööööh! ^^

Aa hade även middag på Mama-restaurant med Emma idag. Åt några konstiga nudlar som var
typ som dubbla bredden bandspagetti med tillhörande kyckling och stekta grönsaker.
Sjukt gott, som typ all thai-mat! GILLA!  :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0