TRE glada norrmän..

Och bellaman.. Eller hur var det? En tysk, en rysk och så Bellman kanske i normala fall.. Typ,
kanske. ^^ MEN inte på Siam Safari idag. Idag var det tre glada norrmän och en Frida som 
gjorde en turist-tur. OCH jag måste säga det, inte för att skryta MEN idag gick det verkligen
så himla bra. Jag kände mig bara så nöjd med mig själv efteråt. Hela turen gick så bra och
inte nog med det, jag fick även tiden till att stämma PRECIS. Började PRICK klockan 14.00
och satte gästerna tillbaka i mini-bussen klockan 17.00. Kunde fan inte bli bättre! :D

Awesome! Och gästerna gillade det lika mycket som mig såå det kändes finfint att lämna in 
kommentarslappen till kontoret efteråt. :) GILLA! Jag hoppas att alla framtida turer kan gå så
här bra. Jag har ju ändå haft flyt hitillst såå jag hoppas att det inte blir något bakslag snart.
Väntar bara på att det ska komma.. Jag hoppas att det (bakslaget) kan vänta tills jag åkt
hem.. Höhö! Alltså innan det kommer.. Vore väl smart? ^^ Tror på den idéen jag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0