Näe men BACK!

Höhö, ni känner mig.. Utan internet är det ingen Frida. OCH tydligen även om lägenheten som
jag flyttade till är pissdålig såå upptäckte jag att om jag sitter ute på trädgårdsmöbeln ca 20m
från mitt hus såå kan jag komma åt gratis WIFI från en restaurang här bredvid. Yeaj! GILLA!

DOCK så innebär det att jag bara kan vara här ute på kvällstid när det är mörkt så ingen anar
att jag slinker in lite fint och olagligt. Typ. Men aa tänkte bara uppdatera med det. Imorgon har
jag tänkt att ni ska få liiite fina bilder på lägenheten som enligt thailändarna på kontoret 
tydligen skulle ha ALLT! Nu vet jag vad ALLT innebär för dem, det intebär AC. Döööh! Aa för
det är typ vad jag har. en AC och ett kylskåp. En säng förståss men sen är det inte såå himla
mycket mer att hänga i julgranen. Faktiskt. Jag måste ösa toan med ett kar och har bara
kallvatten i duschen. Heja mig. Haha, alltså Thailand kommer verkligen lära mig att uppskatta
alla "normala" saker vi har i Sverige. Alla saker som man tar förgivet liksom. Kommer aldrig 
ta något förgivet igen. :P Typ. OCH det är vääääl bra? Höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0