Myggbett PART 2

Alltså, gudars skymning och akveleja. Jag trodde inte att jag skulle överleva natten alltså.
Natten till idag var den absolut hemskaste ever.. OCH längsta! Seriöst. Det klia och det klia
och det kliade mera! Gud vad jag önskade att jag skulle ha haft mig någon sorts
bedövningssalva eller något men så smart var ju inte jag. Alltså man tänker juuh (innan
man är ut för det) att vadå, ett litet myggbett, hur störigt kan det vara? Öh, jaa nu vet jag
och nästa gång jag åker någonstans så ska jag ta med dubbla tuber med bedövningssalva.
Typ. Aa men ni kan ju se nedan, jag har försökt att ringa in alla bett som jag har såå att ni
skall få en uppfattning om hur mina ben ser ut, inte nådigt alltså OCH alla kliar liiiika
mycket också. Dock så börjar det kännas lite bättre såå det värsta är nog över. Men
thailandsmygg är INTE att leka med alltså. Åh nej.


Alltså jag skämtar inte.. Fullt seriös ÄVEN om det inte syns så bra.. :O


SEN måste jag bara visa. Alltså titta, jag har fått en vakthund. Höhö. Typ. Näe men i
och med att jag kliade han bakom örat första dagen som jag kom till den här lägenheten
såå ligger han nu ALLTID och väntar utanför min dörr när jag är hemma. Och om jag varit
borta och kommer hem såå kommer han alltid på fem röda och skall säga ”hej”. Alltså han
är så söt OCH så gammal. Ni ska se hans nosparti.. såå många gråa hårstrån alltså och
även på ryggen så jag kan nog sätta min högra hand på att han är riiiiktgit gammal. ^^
Men han är söt. DOCK inte lika söt som nikki-plutt! <3 Sakna!


SEN var jag och handlade idag. I en riktig thai-butik, alltså INTE SevenEleven..
och butiken var verkligen såå typiskt Thailand. Alltaå jag skojar inte om jag säger att
det typ var 50cm mellan hyllorna. HÖGST-HÖGST. Jag var riktigt glad över att vara liten
och kort för en stor person hade aldrig för sitt liv kunnat handla där.. Och helst inte när
det typ också var krök-fullt med folk som skulle fram och tillbaka. Näe gudars. Köpte
dock ”någonting” för 4,95B. Jag har ingen aning om vad det var för något MEN jag fick en
sked på köpet och det var den jag ville åt. Höhö. Alltid bra att ha en sked juuh! Men seriöst,
jag undrar vad det var jag köpte, jag gissar kanske på salt. ^^ Men som sagt, ingen aning..
Kanske få provsmaka. Alltså säljs det i affären så är det ju som inte giftigt. :P Typ.
Om det inte är någon syra då.. Aa Spännande!


Kommentarer
Postat av: Helena

Provsmaka och berätta vad det var sen :D

Svar: Höhö, lätt för dej att säga.. :P
frida helgesson

2013-06-07 @ 22:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0