Krasch BOOOM bang!!

Höhö. Vill ni veta de bra eller de dåliga nyheterna först? Höhö. Vi börjar med de bra kanske,
liiiite roligare! ^^ Såå JAG LEVER! Det var väl bra? De dåliga: Jag krascha med moppen idag! 

O yeah, funny! Dock så är moppen helt fin, blev typ backspegeln som fick sig en smäll såå jag
hoppas inte att de kommer debitera mig 1000B för det. :O typ. Men då få jag väl leva med det. 

Jag då, well, jag lever. Höhö, alltså jag kalrade mig fan mirakelöst! Jag är såå tacksam! Seriöst! 
Det enda jag antagligen kommer att få som minne är ett snyggt ärr på hakan. Typ. Men jag 
lovar er, det blödde som faan! Ojojoj. Det kom en snäll snubbe och hjälpte mig och han sa att
det borde sys MEN aldrig i mitt liv att jag vill sy här i Thailand. Kan ju för tusan få vilka
sjukdomar som helst. Näe gudars!

Näe men det var såå onödigt. Alltså jag råkade tänka en sekund på annat och så var det en
bil som tvärnita framför mig och då gjorde jag likadant ooooch jag hade liiite för bra bromsar
liksom! Yeah! Såå det blev sladd och helt plötsligt såå såg jag hur marken närmade sig med 
stormsteg! Höhö. Jippi! Dock så var det första jag tänkte på: Neeej, moppen! Det andra: 
när jag såg att blodet forsade från hakan (marken blev fan halvt röd alltså) var att:
Neeej, jag ha väl inte fått blod på kläderna! Skitsvårt att få bort juuh! :O Näe men sen långt
därefter kom väl tanken att det hade kunnat gått jävligt illa! Så himla lycklig över att det inte
var något trafik på gatan, typ första gången EVER!! Såå det var väl ödet att det skulle gå bra! 

Aa, OCH med tanke på att själva olyckan hände 1min från vandrarhemmet såå var det ju som 
bara att sjava tillbaka dit med blodet droppande. Vandrarhemstanten blev förkrossad och 
hämtade både bomull och sprit för att tvätta såret.. Såå sööt alltså. Hon kan ingen engelska
men hon fick mig ändå att förstå att jag hade haft tur för hon visade en bild på en av hennes
vänner och sedan på 1 juni i almanackan och sedan med gester att han hade också
kraschat och nu fanns han inte mer.. Såå näe jag tyckte så synd om henne. Näe gud, såå 
nu kan jag också lägga till det på meritlistan: Kraschat med moppe i Thailand - CHECK! 
Daaah! Aa men jag överlever. Har lite ont i käken men thats it! 
 
VARNING FÖR ÄCKLIG BILD. Höhö!
Jaa men det här var allt jag fick, är ju ingenting! Jämfört med vad som hade kunnat ske!

Snyggt tejpat - jag vet.. Jag gjorde mitt bästa! 

Såå tolkning: Detta har varit en vääääldigt händelsrik dag, på väldigt många plan! Imorgon
flyttar jag till ett nytt boende UTAN internet såå om jag inte hittar något internetcaf'é
hyfsat nära det såå kommer det nog inte bli såå himla mycket mer bloggande. Men ni
känner mig, klarar mig inte utan internet såå jag kommer väl bli stamkund någonstans
där de har internet! Typ. ^^ Höhö! 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja herre Frida, du hade en jäkla tur :O

Svar: men mena.. så satans grymt med tur i oturen!
frida helgesson

2013-06-03 @ 19:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0