Glad midsommar!

Ojojoj, för första gången i mitt liv såå frös jag INTE när jag tog det obligatoriska ”doppet” på
midsommarafton. Alla andra år har det varit en plåga MEN iår såå var det riktigt härligt! Höhö,
undra varför? Joo för att det var +28 grader i vattnet typ.. Kan ha varit därför.. Inte säker men.. :P
Alltså det kommer bli riktigt plågsamt att bada i ”Sverige-vatten” sen när jag kommer hem,
nu när man är van vid det här.. ^^

Annars så har jag inte såå himla mycket midsommarfeeling och några 7 sorters blommor
kommer det inte hamna under min huvudkudde. Höhö, kan ju följa med några giftiga kryp
juuh såå det vågar jag inte.. Höhö. Näe för att känna att det är midsommar så måste man
vara i Sverige, i stugan med familjen.. OCH äta typ sill och gräddfil. Ünderbart!
Nästa år då jäkelberg! Tagga midsommar 2014! ;)

Annars så hade jag såå himla flyt idag såå jag trodde inte att det var sant. Åkte moppe,
på samma väg som poliskontrollen var på igår.. Tänkte att de kan ju inte vara på samma
ställe 2 dagar i rad.. MEN joo, det kunde de. Det här är Thailand, här är allt möjligt..
DOCK såå tog de trafikanter på andra sidan vägen.. Jag höll verkligen andan.. SEN vet ni
vad, när jag åkte tillbaka såå hade de flyttat till andra sidan vägen, alltså där jag körde
imorse.. Höhö, kan man ha mer tur? Dock så tror jag att jag måste hitta mig en annan
väg att köra för det här börjar bli vanskligt.. Vill ju inte direkt få böter vaaaarje dag.. :O
Seriöst! Undrar om de jobbar på helgen eller om man vågar köra då? Fast jaa, det här är
ju Thailand, de är säkert där imorgon också.. Alltså just det faktumet att veckodagar inte
spelar så stor roll här gör såå att man känner sig helt daga-vild. Hade det inte varit för
att jag varje dag skriver dagens vecko-dag (typ fredag idag då) i min dagbok såå hade
jag typ varit helt lost. Skämtar inte! :P

Well well, hoppas ni alla i ”Svea rike” har en skööööön midsommarafton iallafall! :D
Nästa år joinar jag! 

Titta vad jag hittade idag! Lagomt till midsommarafton! En svensk flagga! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0