Ett blått öga och tusen myggbett!

Oj, Heja mig! Igår lärde jag mig någonting nytt. Sitt aldrig ute i shorts på kvällen i en trädgård
utan heltäckande byckor och myggmedel. Alltså fy tusan, på den lilla stunden som jag satt ute
(och njöt av internet igår) hann jag säkert får 30-40 STORA myggbett! Seriöst! Och vart tror
ni att de alla hamnade? Joo, på de ställena som de är som mest störade. På fötterna! Alltså
mina fötter ser ut som om de har fått mässlingen typ. Även baksidan av låren har fått sig en
rejäl slänga. Näe inte nådigt OCH kliar som faaan! Alltså ojojoj, försöker säga till mig själv att
jag INTE ska klia.. Men då kommer den den lilla djävulen på axeln (vs min mor) som säger:
"Klia du, det kan ju inte bli värre" Höhö, alltså jag lovar, det kan bli värre! 

Aa, näe annars så har jag börja fått mig ett hyfsat blått öga sen moppekraschen. Fråga mig
inte varför det börjar komma nu först. Höhö, efter? Även ett blåmärke på höften och på knät
har jag fått. Udda, helst med tanke på att det fanns inte tillstymelsen till något typ igår..
Aja, är väl så det fungerar här i Thailand. Daaah! Dock märke jag idag när jag tog mig en sväng
till stranden att en tjej med ett blått öga gör såå att folk stannar upp och pratar ännu mer än
annars. Alla vill veta vad som har hänt. Haha, de tycker väl att det verkar hemskt ologiskt
att jag skulle ha varit i slagsmål..^^ Näe idag då. Va bl a en australiensare 45+ som tog sig
friheten att fråga om ögat.. Sen gick konversationen över till annat och tillslut frågade han helt
seriöst om jag ville följa med han till Patong och festa? Alltså tjena, varför i alla min dagar
skulle jag följa med en okänd gammal gubbe (som trodde att han var ung) till Phukets
absoluta partyställe? Alltså så blåögd är jag inte. Daah! Såå Sarah du kan va lugn! Höhö.
Näe, en speciell typ. Finns väldigt många speciella typer..

Japp, där ser ni.. ser nästan ut som ögonskugga.. Lite halvslarvigt sminkat.. ^^

Japp japp, näe avslutar med liiite fina bilder från min super-exklusiva lägenhet. TOP-NOTCH!
5 stjärnigt ojaa. Men ACen ovanför sängen gör faktiskt så att jag sover betydligt bättre än
när jag har en surrande fläkt 2 meter från huvudet. Såå Acen klagar jag inte på. Den är grym! :) 

Mitt kylskåp.. <3 Part 1 av mitt kök..

Och part 2 av mitt kök. Alltså jag ställer mig mycket frågande till kök utan spis??! 

Supermoderna toan..  Vem behöver spol-knapp liksom?? Och varmvatten.. Näe.. 

Och min säng.. jag fick ett täcke efteråt såå den är bra.. Och ACen.. Höhö! <3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Alltså fasiken vad jag satt på helspänn innan du berätta att du inte följde med han... Tänk på mitt gamla hjärta Frode! :P
Såg ju fräscht ut rummet ditt ändå :)

Svar: hahhahah, ditt hjärta är iiiinte så gammalt.. ;)
frida helgesson

2013-06-07 @ 00:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0