Det kom en våg.

Hej bloggen! Nu var det någon dag sen.. Skärpning. Jag skyller på regn och STRÖMAVBROTT
typ. För vet ni, idag hade jag verkligen värsta bra WIFI-täckningen med typ 3 staplar
(händer aldrig annars!) på diskbänken och vad tror ni händer efter typ 4 minuter? Jo, power-cut!
Seriöst, har nästan börjat tro att de gör det med flit för att spara el här.. För det händer vääääldigt
ofta kring typ 10-snåret på morgonen och när man kommer hem på kvällen så är strömmen
ALLTID tillbaka.. Om det inte är extrem-fall liksom.. Såå jag ha börjat tro att de nästan stänger
av den ibland typ.. Kanske..

Annars så har jag de senaste dagarna hängt lite med en indisk snubbe vid namn Amit.
Det ha varit nice. Vi ha varit runt här på Phuket och kikat på lite olika stränder och andra fina
platser .. OCH vet ni, plötsligt såå hände det som man ALLTID är rädd ska hända när man är
på stranden och man har lagt ut handuken liiiite för nära vattnet. Nu kan jag lägga till det på
merit-listan också. Jo, plötsligt kom det en våg! En våg som var liiite större än de andra. Vi var
och badade vid detta tillfälle och såg detta på håll.. Alltså det fanns ju ingen återvändo.
Vi kutade men det hjälpte ju inte. Vi kunde bara kolla på och sucka och se våra saker sköljas
med i vattenmassorna! Heja! Sand och saltvatten ÖVERALLT! Jag hade såååån satans tur att
mobilen inte gick sönder.. Var vääääldigt nära ögat! Ren och sann tur helt enkelt! :O

Sandiga och blöta grejer.. Alla kläder också böööör tilläggas! :O
 

Glad TROTS att hans surfplatta fick sig en rejäl dusch! Men alltså, surfplatta på stranden?
 







Såå här ser det typ ut överallt, extremt tomma strander! Vars är alla turister? :P

En krabba som tagit över ett snäckskal.. Antagligen har han ätit upp "snäck-djuret".. :O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0