Att ta tillvara på solen..

Åh yeah. Idag hände det. Åkte till stranden på eftermiddagen och nu har man ett kräftrött ansikte.
Heja! Trodde fan inte att jag kunde bränna mig längre MEN efter  att ha haft typ regn och grådask
i PRICK en vecka såå kom den rödafärgen som ett brev på posten.. Typ. Och inte nog med att
det är fult, det gör liiite halvont också. Stramar som faan. Ha smörjt med aloe vera såå nu få vi
se vad apotekts produkt verkligen går för.. Jag hoppas verkligen att det ha lagt sig tills imorgon..
PLUS att jag hoppas att det blir fintväder imorgon med! Och dagen efter det och dagen efter det..
Alltså ni fattar inte vad enerverande det är att vakna på morgonen till ett grått Thailand.
Man är ju verkligen inte van det OCH förväntar sig verkligen inte det heller.. Nu hade jag ju dock
nästan vant mig såå därför blev jag ju så lycklig över att solen sken.. Och då blev jag röd.
Bara i ansiktet också.. Konstigt.. Ingen ingen annanstans ever.. Bara fejjan.. Well Well..
Så kan det gå. ^^

Idag ha det annars varit en bra dag som avslutade med Emma på typ Chalongs enda
restaurang (om man inte räknar thai-gatuköken), Anchor-något heter den. Sjukt god mat var det
och sen trevligt sällskap på det såå en heeeelt okej kväll! Ojaa. FÖRUTOM mitt ömmande
ansikte dådå.. Typ. 




Äntligen..Solen...

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha Hittade en jättebra Aloevera på City Gross faktiskt, bättre än apotekets ;)

Svar: Aaa, få kanske ta och ta en tur till city gross sen då då, för den här suger verkligen! :O
frida helgesson

2013-06-16 @ 22:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0