Tapetserare..

Yes, idag fick jag den stora äran att tapetsera byn.. Höhö, eller så fick ja sätta upp lite affisher
(om turistbyråns bussturer) på anslagstavlor, MEN det är ju nästan samma sak. ^^ Nästan.
Ja hoppas dock att vi får fler potentiella gäster nu såå att bussturerna blir av, intresset har fan
varit otroligt långt. Udda, jag tror det är marknadsföringen som felar, man kan inte bara ha en
liten notis på hemsidan och sedan tro att det ska räcka för att gästerna ska komma
springandes.. Näe, det krävs mer. Såå vi kan säga som så att det är på mitt initiativ att vi
printade ut affisher såå ja hoppas att det ger resultat. Skulle vara lite roligt.. :)
Såå välkomna till bussturerna allihopa!! :))



SEN har jag även hållit till nere på hembygdsgården idag, på vår lilla turist-filial och tror ni man
blir DUNDER-taggad eller vad när man ser hur de bygger upp scenerna, öltältet och tivolit?! 
Heeelt helt awesome! Ojojojoj. :)) GILLA! Till helgen dådå.. Ojoj.. Inte länge kvar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0