Okej.. redo? Posa NU!


Fan, det var ett giltigt försök men Jätten Jorm hade liiite för mycket pokerface! ^^ Typ. 
Tänkte dock ta och visa min nya kamera dådå som jag använde för att ta bilden ovan..
Slutartiden var typ gigantisk MEN det var det värt.. Höhö. Ojojoj.. Men checka utrustningen..

Heeeeelt awesome! 


Japp, min nya kamera dådå.. Typ.. Eller så kanske inte men.. Va tycker ni? Höhö!

Rejält ska det vara.. Men helt sjukt, älskar utvecklingen. Höhö, fööör det kan ju inte ha 
blivit många spontana kort förr i tiden.. Fånga ögonblicket fanns inte riktig då.. ^^ :P MEN
ja gdiggar kameran, skulle lätt vilja testa den för att se hur den fungerar. Är nog en hel
vetenskap för att lyckas ta en bild. ^^ Tror ni inte? :P

TOLKNING: Det finns många grymma GAMLA saker på museet nere på hempan, har ni
inte varit dit såå borde ni göra ett besök. Ni som är här i trakterna. Alltså jag visste inte
ens om att det fanns förrän typ i måndags, haha ganska udda. Bott här hela mitt liv och
vet inte om att Strömsund har ett eget museum om ortens historia. Sinnes!

Näääääästan liiite pinsamt! Höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0