Oh noo...

Camilla såg en jätte-spindel på övervåningen. Hon vågade inte döda den (med risk för regn
imorgon) såå hon satte upp en lapp istället, - Pekandes åt mitt rum! INTE OK ALLTSÅ! 
Ibland är hon jävlig.. Haha! Kommer inte våga sova.. Daah! 

Alltså vem gör sååå där, egentligen? :P

Aa, näe annars så har jag jobbat idag. Arbetat bl a med det jag älskar mest.. Indesign. ^^ 
LÖÖÖV! OCH det är inte ironi, utan helt allvarligt. Har gjort ett produktblad om/till
Norråkers Camping. Alltså jag njuter! Älskar programmet, älskar kreativiteten MEN hatar 
dock macen som jag arbetar på. Förlåt Apple MEN pc är så mycket mer hanterbart..
Kan inte hjälpa det. Höhö! ^^ Näe men looove to Indesign. Riktigt roligt program. Ska se till
att skaffa mig ett jobb sen där jag får använda programet, MYCKET. :) Då skulle jag trivas!  

Gilla gilla GILLA! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0