Fjällis och helgis!

Åh yeah, nu var det ett tag sen jag skrev, skärpning! Såå.. förra veckan gick så sjukt fort,
lika så helgen och även idag TROTS att det var måndag. Höhö, Dock tror jag att jag faktiskt
inte har någonting emot måndagar, hatar tisdagar mer. På måndag lever man fortfarande på
"helg-feeling" liksom. Typ. Idag har jag iallafall fått agerat receptionist på Strömsunds
Camping, ska vara där den här veckan så jag ska få se och känna på hur det fungerar. ^^
Det är ju dunderveckan nu såå tydligen ska det bli grymt rushigt senare i veckan. Alltså jag 
skojar inte om jag säger att varenda stuga är förbokad. Såå det blir nog nicigt!! :D

Och jaa, i helgen var vi i stugan. Sååå nicigt, ha ju inte varit där sen i påskas såå det gillas!!
Åkt på fjällis (fjällsjömarknaden) och gjorde några fiiiina fynd och träffade Jennie-pennie
(BIG GILLA!) och såg en tant med 4 stycken små SÖTA ettriga vita pudlar och åt årets 
första mjukglass! Såå jaaa, det var en nice tripp! Riktigt nice! ^^

Jennie hittade en fiiiiin leksak.. Höhö! 






OCH avslutar med en bild från Camilla på mig och plutten.. <3 GILLA! :D

Idag har jag även gjort årets första joggingtur såå min ambition är att hedanefter träna
lite varannan dag. :) Håller jag det såå skulle jag känna mig sjukt nöjd. :D Typ. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0