Farmor-fiiika!

Okej okej ja vet att jag har blivit värdelös på att blogga.. Höhö, men det har varit såå himla
mycket såå jag har faktiskt ingen riktigt bra anledning förutom att jag har varit upptagen.. 
Kvällarna är ju inte direkt långa.. Det säger som bara swish-swish såå har måndag blivit 
fredag och ännu en vecka har passerat. DOCK såå måste det bara betyda att jag har roligt
och att jag trivs.. Såå det borde vara positivt, dock inte ur blogg-synpunkt men ur alla andra
synvinklar.. Höhö.. Well.. 

Aaa, ikväll då, jaa ikväll ha vi varit och hälsat på gulliga farmor.. <3 Hon bjöd på bullar
och på sockerkaka med rårörda jordgubbar och grädde, man fick bygga sin egen tårta
alltså. Mumsigt. :P Fiiiin lill-lördag. GILLA!

Och ni se ju, kom hem kl 22 såå denna kväll flög också bar förbi, Ojojoj, och imorgon är
det 1 augusti, sinnes! 2/3-delar av sommaren har passerat..OM det gällde förut att ta tillvara
på varje minut såå måste vi nu ta tillvara på varje SEKUND. Snart är det höst. GUD! 

Sweeet! :)

Läste även en insändare i ÖP:en idag. HEEEEELT sjuk. Tänkte jag lägger upp den också
OM någon vill läsa. Höhö, Var en som var riktigt förgrymad för att alla tydligen körde
så lusigt i Östersund. Haha! Som sagt, heeeelt sjukt. Typ. 

Men bra syn såå kan ni kanske läsa.. ^^

Inzoomning på bästa delen.. :P Höhö, delen med kanonerna.. ^^ Daah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0