Shopping, tenta och lutfisk.

Näe men ojojoj, idag fick vi tillbaka tentan i företagsekonomi. Ni vet tentan vi hade
precis efter jul och då jag inte öppnade böckerna typ förrän jag var tillbaka här och
då hade vi haft 3 veckors jullov att plugga på.. DEN tentan.. Men tror ni inte på
tusan att den gick över förväntan. Det gick så bra att läraren tog upp min och två
andras tentor från början av lektionen och sa: BRA GJORT! :D

Kändes sjuuuukt bra. 90p av 100p. ALLTSÅ ett starkt VG! (vi kan bara få VG).
FEEELS GOOD! 

Jaa annars så gjorde jag lutfisk till middag. Ojojoj, spännande. Aldrig gjort det
förrut och kommer aldrig göra det igen.. Eller så NOT. Va ju väärldens enklaste! 
Dock upptäckte jag att man kan ju inte äta lutfisk utan kryddpeppar såå då
va ja ju tvungen att handla.. Ja skulle ha EN kryddburk och kom hem med 
både morötter (3.90kr/kg = bra pris), bacon (2st för 10kr = bra pris) och
citroner (1kr/st = EXTREMT bra pris) sååå jag säger som förra vecken, 
va ska ja ha grejerna till? Men det var ju såå billigt så ja kunde inte stå emot! 
Rea är fan farligt! ^^ Höhöh. 

Men lutfisk, extremt gott! Bli nog det till middag imorgon med.. Ojaaa, längtar
nästan redan.. Mumma. 


SEN måste jag bara tillägga en sak. IDAG var första gången i HELA MITT LIV
som jag försov mig så mycket så jag blev sen till skolan. Alltså känslan när
man slår upp ögonen och man känner sig liite för pigg, det är liite för ljust ute
och man förstår att man stängde av larmet istället för att snooza..
Den känslan.. Ojojoj. Obeskrivlig. Daah! Heja mig. Imorgon får jag dock inte
försova mig för imorgon har vi branschdagen på Arbetsförmedlingen. Ojojoj, kom
och bli intressant. Allt vårt slit kommer att bli verklighet. Spännande! Hoppas det
kommer mycket folk! :D 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Duktig du är! :D Nu kunde du ju slappa med gott samvete över jul! Du tror att du är ekonomisk när du handlar på rea men då köper du ju även saker som du inte behöver ;) 1 kr/citronen visst, men det är ju inget basic som du blir mätt på? ;)

Svar: höhö,alltså ja ha ju grejer ja blir mätt på.. typ 100 paket nudlar i skafferiet MEN man vill ju ha liite andra saker emellanåt med.. :P
frida helgesson

2013-01-15 @ 22:55:48
Postat av: Camilla

Så du fredagsmyser med en citron? Mmmh! ;)

Svar: citronPAJ??! ;)
frida helgesson

2013-01-16 @ 22:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0